Krčka se, krčka ...




Iza nas je ni manje ni više, nego jedan veoma čudan dan. Od ranog jutra, štampa je jednostavno eksplodirala! Naslovi su prepuni raznih imena, pa imam osjećaj kao da sam na buvljoj pijaci. Svaki minut, neko nešto dobacuje, nudi i prosipa. Dok slušaš prvog, ubacuje se drugi, treći ti nešto pokazuje očima, a četvrti već smišlja plan kako da zezne svu trojicu. Naprosto ludnica !

Onda, kako je moguće da čelnici Blekburna, pogaze izjavu datu prije pola mjeseca, u kojoj kažu da je ponuda Arsenala odbijena, a onda izjave danas kako te ponude uopšte nije ni bilo ?! O Kejhilu se više ništa i ne govori. I to je dobro, jer znači da Venger sigurno radi na tome polju. A svi znamo da se o nekom igraču kojeg dovede, čuje samo na početku i na kraju. Kao sa Žervinjom, Nasrijem i Vermalenom. 

I nakon par vijesti iz Engleske, uslijedio je udar na moj nervni sistem. Procurile se vijesti kako dovodimo štopera(e) iz Južne Amerike, i to po minimalnim cijenama od par miliona. Kažem vam - prava buvlja pijaca. Pa zar u najbitnijoj sezoni, dovoditi štopera koji nema iskustvo lige u kojoj igramo?!! Štopera koji nikad nije zaigrao protiv Drogbe, Runija i njima sličnim igračima. Užas ! 

Ali, ne sekiraju mene ovi Brazilci. Uvjeren sam da će i pored njih, ako uopšte do toga i dođe, Venger dovesti iskusnog premierligaškog štopera. Da li on bio Džagijelka, Kejhil, Dann ili Samba , iskreno sve jedno mi je. Ono što me brine je izjava trenera Valencije o mogućem odlasku Huana Mate. A to bi značilo samo jedno - da Cesc odlazi. 

Pred nama je utakmica sa Kelnom. Biće to odličan meč, pogotovo ako se zna da je Keln prošle sezone igrao veoma dobro protiv velikih ekipa Bundes Lige. Naravno, tu je i prvi nastup Žervinja, koga svi sa velikim nestrpljenjem očekuju. Zato Gunneri, držite se! Pred nama je još jedan veoma uzudljiv dan.   

0 KOMENTARA:

Arsenal FC News Feed

Sportske.net

SportSport.ba

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP