Gunners On Fire !




Ostvarili smo i prvu pobjedu o ovoj sezoni, i to nad veoma neugodnim protivnikom. Slabo pratim Kalčo, pa mi je igra Udinesea bila nepoznanica. Ono što sam vidio večeras je veoma impresivno, i mislim da nas očekuje jedno veoma teško gostovanje. 

Momci su pružili veoma dobru partiju, posebo u prvom poluvremenu. Utakmica je bila veoma otvorena, što me je u potpunosti iznenadilo. Očekivao sam bunker igru Talijana, ali oni se nisu došli braniti - već nadmetati. I to je za meč bilo odlično. Prvih 45 minuta, kao iz snova ! Sa kojom lakoćom smo stvarali šanse, kontrolisali igru, a posebno me je iznenadilo zalaganje igrača na terenu. Borili su se kao lavovi, sve do zadnjeg zvižduka. I to je onaj Arsenal, kojeg ja poznajem i kojeg želim da gledam cijele sezone !

U drugom poluvremenu smo pali, posebno na srediti terena - što je i logično. Nemoguće je odigrati cijelu utakmicu, posebno ne onakvim tempom sa početka meča. Druga stvar zbog čega smo izgubili inicijativu je i sama činjenica da smo više bili fokusirani na odbarnu i čuvanje rezultata, nego na stvaranje šansi za novi pogodak. Ulaskom Frimponga, dobili smo na svježini i to je bilo dovoljno da sa golom prednosti čekamo uzvratni susret. 

Iskreno, očekivao sam ulazak Čemberleijna i Bentnera ali su nas opet zadesili problemi sa povredama. Prvo Gibs, a zatim Djuru. Čenkinson je odradio odličan posao na lijevoj strani, i momak je još jednom pokazao da na njega možemo računati. Još jedna odlična partija Žervinja i kako utakmice odmiču, postaje sve bolji  i sve korisniji igrač. U naletu jednostavno nezaustavljiv. Bravo još jednom !

Pred nama je utakmica sa Liv'poolom i do tada vam se neću javljati putem bloga. Odlazim na skraćeni odmor, a vama ostavljam da po želji pregledate arhivu ranijih postova, i prisjetite se nekih detalja iz prethodne sezone. Ispred mene su četiri dana u Nedođiji bez struje, telefona, interneta i Arsenala. Samo društvo, pivo i roštilj ! Pozdrav Gunneri, i držite se do subote...

0 KOMENTARA:

Arsenal FC News Feed

Sportske.net

SportSport.ba

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP